Kvalitou k úspěsnosti

Pokud oceňujete kvalitu a máte rádi individuální přístup, pak jste na správné adrese. Plaveme proti proudu vlastním stylem, preferujeme kvalitu nad kvantitou a jsme rádi, že díky naší vizi mohou reference mluvit za nás. Pokud vás zajímá jak to vypadá, když nás všechny práce moc baví, mrkňete rovnou do fotogalerie z uplynulých akcí. 

Hostesky, promotéry i modelky si můžete nezávazně objednat pro celou ČR i zahraničí, ve formuláři a ceník naleznete níže pod fotografiemi.


Mnoho hostesek již získalo ocenění 100% spolehlivosti, které můžete vidět v samotných e-portfoliích. Tento znak je udělen těm hosteskám a promotérům, se kterými byli naši klienti naprosto spokojeni až nadšeni.


Nejen, že naše hostesky jsou moc krásné, komunikativní a profesionální, ale mají za sebou desítky akcí a hovoří plynule minimálně jedním světovým jazykem. Řada z nich působí také jako fotomodelky, nebo modelky. Nesmíme opomenout ani velice sympatické promotéry, kteří často šoférují, otevírají dveře na společenských eventech, nebo se věnují technologiím při promotérství. A pokud máte zrovna čas můžete si projít jejich portfolia, nebo si  filtrovat hostesky dle požadavků. 

  

 

 

 

 

 

 

 

Společenský event Continental 2016 v Praze ve spolupráci s agenturou AETNA                                                    Otevření nové prodejny Baťa v Plzni - ve spolupráci s Baťa a.s.


Ceník:

  • Hosteska s ČJ/AJ - pro jednodenní event (trvající méně jak 6h) = 180Kč/hod
  • Hosteska s ČJ/AJ - pro vícedenní event, nebo jednodenní event (trvající déle jak 6h) = 150Kč/hod
  • Hosteska se 2 a více cizími jazyky = 180Kč/hod
  • Express hostess - zajištění hostesky den předem, nebo tentýž den = 200Kč/hod
    • v případě vícedenního eventu jsou další dny účtovány za 150Kč/hod (u AJ), nebo 180Kč/hod u dvou jazyků
  • Fotomodelky - individuální dle využití fotografií/modelů
  • Promotéři - stejný ceník jako hostesky
  • Zapůjčení šatů: krátké šaty: 500Kč/ks (na max 7dní)
    • více jak 2 týdny dopředu je možné zajistit šaty dle individuálních detailních požadavků
  • Další služby: fotografování, koordinátorka, zajištění eventu, zorganizování dalších potřeb = individuálně

Nejsme plátci DPH.

Můžete nám zaslat nezávaznou poptávku  pro vaše evnety, veletrhy, výstavy, kongresy, promo akce, rally, nebo další spolupráci.


Zajímá vás kdo má tohle vedení a předávání profesionálních zkušeností mei více jak 600 hostesek a promotérů, na svědomí? 

Současná managerka pracovala osm let v tomto oboru.  Měla v hostesingu zkušenosti se 150 akcemi, vedla teamy i organizovala kongresy jako hosteska. Systém jednání mnohých agentur ji ale vadil od nelidského přístupu až po platební podmínky. Začala chodit na kurzy a semináře aby získala ještě lepší dovednosti a skills, získala certifikát MŠMT a rozhodla se založit agenturu, kde předávala své zkušenosti pod přísným vedením, s lidským pochopením a dobrým platovým ohodnocením. Nyní je v Imperial agency více než 600 kvalitních a profesionálních hostesek a promotérů, kteří jsou na svou úspěšnou práci právem pyšní stejně jako managerka Zuzana Šimková.